torsdag 1 januari 2015

2015, ett nytt orört år har just börjat


Jag ÄLSKAR tulpaner.
Sen många år tillbaka får jag en stor bukett av mannen på min födelsedag.
TACK blir glad av tulpaner.

Så har vi då kommit fram till år 2015......
Kan detta verkligen vara möjligt. Var tar alla år vägen?
Det går inte att stoppa tiden så det gäller att göra det absolut bästa av den.

Några nyårslöften ger jag aldrig. Kan ju ändå inte hålla eller uppfylla dem. Bättre då att försöka ta tillvara den tid som finns på ett bra sätt.

Jag har naturligtvis en del önskningar av år 2015.
Att jag och nära och kära får vara friska och njuta av hälsan, inte bara 2015 utan många många år framöver.
Naturligtvis önskar jag inget ont eller illa till någon människa.

2015 får gärna innehålla många nya spännande utmaningar och äventyr. 
Sånt gillar jag.
 Önskar att mitt nya liv som nybliven pensionär kommer att berikas med en massa saker som jag tidigare prioriterat bort. Sånt som jag inte hunnit.

Önskar att våra hästar får ett gott tävlingsår med starter, placeringar och gärna lite vinster.

Jag kommer att gå på massor av auktioner, sälja, men mest köpa skulle jag tro.
Jag vill få tid att fotografera så in i norden. Allt och alla ska med på bild.
Jag kommer att kunna stanna uppe långt in på natten, försjunken i olika projekt på datorn.
Jag kan ha sovmorgon när jag vill.

Jag finns här om någon behöver min hjälp.

Ja, jag känner att det blir ett bra år 2015.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar