måndag 19 januari 2015

346 dagar...



Det är 346 dagar kvar av år 2015.
Var tar alla dagar vägen?
Satt och kollade på lite bilder under eftermiddagen igår. Bilder framkallar minnen av skilda slag. En del bilder representerar minnen och perioder man helst vill glömma andra ger mig en tillbakablick som jag skulle betala massor för att återskapa. Bilder är för mig oersättliga. Vad är ett liv värt utan minnen?
Jag är glad att jag har så mycket bilder som kan påminna mig om det innehållsrika och trots allt goda liv jag fått leva.

Med bilder kan tankar ibland bli lite djupa och ibland till och med lite vemodiga. Detta är inget som stallkatten på Jägersro bekymrar sig över. Han lever sitt liv här och nu. kanske har han minnen han också, vad vet jag vad som rör sig i en katthjärna.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar