fredag 30 januari 2015

lustiga familjen




Eller kanske mer likt familjen Addams om ni förstår vad jag menar.
Vi är kanske galna, jo jag medger att det nog kan vara så men oj vad jag gillar dem alla. Milt uttryckt....vi är annorlunda!
Jo men detta kan jag inte låta förstöra min härliga fredag med.
Redan har jag hunnit med ganska mycket om jag själv får säga. Varit i affären för att fylla någon centimeters tomrum i skafferi, kyl och frys. Sen te och mackor innan det var dags för 2 km med hundarna. Tvättat en maskin tvätt innehållande klädseln till vår ljusa soffa. Måste medge att det är mer än lovligt svårt att få på överdragen igen. På de två stora sittdynorna kunde jag inte ens få av klädseln??? Tajt!!
Har också dammsugit övervåningen och inte minst renbäddat. Det är så härligt med renbäddat att jag tror jag vill lägga nu.
Lägga mig ska jag inte, nä nu blir det te och en (kanske två) munk som av en händelse kom med hem från affären.

Vi hörs och syns senare om ni vill och VÅGAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar