lördag 24 januari 2015

Trots noggrannhet försvinner saker ut i rymden





Mitt ärende här vid datorn idag var egentligen att leta upp en bild. En speciell bild som jag vet jag tagit. Nu ville jag ha fram den.
Bilden borta! Kan i vart fall inte hitta den. Har sökt igenom över 5000!!!! bilder. Jo över 5000. Det kan jag lova, det tar en stund.

Facit blev likväl....bilden inte funnen.


Hittade några andra bilder som jag mindes och ville minnas mer av.
Som när Julia käkade frukost vid något tillfälle då vi fick vara barnvakt åt henne. Här kan man tala om att äta med hela ansiktet



Redan som liten var hon en stor djurvän, vilket inte minst våra katter kände av.
Här fanns det alltid möjlighet för en liten kissemiss att få vara med och leka.




Är man en liten  kattunge är det spännande att få kolla i Julias väska. Här kan finnas många kul saker.

Så till det lite tråkiga........

Under drygt ett år har jag fört noggranna anteckningar över min hushållsekonomi. Till detta har jag använt ett nerladdat program som jag tyckte var super bra. Superbra till idag när jag till min fasa upptäckte att en period försvunnit. Bara så där. Försvunnit! Jag vet att anteckningarna fanns på plats igår för då kollade jag. Idag borta???
Blir jag förbannad eller...... Är det jag som gjort något fel eller är det någon brist med tekniken. Nåja det är bara att ta nya tag och börja om. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar