lördag 18 april 2015

allt ska hinnas med

Tycker själv att jag/vi hunnit med ganska mycket idag. Detta trots att vi  inte fått gjort något.
Nu är det ju inte allt man gör som syns men som ändå måste göras. 
Just en sådan dag har det varit idag.  
Först ett läkarbesök med mannen. Det blev ett bra besök som hjälpte till att reda ute lite krokigheter och funderingar.
Bland annat fick han/vi reda på vad han bör äta framöver och hur han bör förhålla sig till motion/träning. Hmmm!!
Handla till människor och djur stod naturligtvis också på dagordningen. Jag tror inte  det är många dagar som jag inte varit iväg till någon affär. Tror nog att jag är något av en shop aholic. 


Har också tagit en kortare vinterpromenad (i trädgården) med hundarna. Ville ju låta hundarna känna snön under tassarna. Jo, det är sant. Det har snöat. Det började med en hagelskur och därtill åska. Sen lite snö. 


Så var det dags för magen att få något. Idag blev det lax med lite tillbehör. 
Glömde just att mannen inte gillar lax....... nåja det slank visst ändå ner.

Sen Let´s dance och go´nott

Förresten jag glömde!
En present till Anna. Vad det är, ja det får du kanske se i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar