onsdag 15 april 2015

hatar kvällar och sömnlösa nätter



Jag vill så mycket. 
Vill göra allt, vara med på allt, många intressen och en omättlig aptit på nya saker att hitta på. Jag kan liksom inte säja nej om någon kommer med något förslag.  För att allt ska rymmas under dygnets timmar vill jag gärna ta sena kvällar och nätter till hjälp. Det funkar ju inte så bra som ni ju vet. Kroppen behöver också sova för att orka.
En väninna ringde idag och förslog en träff med lite god mat och en massa snack (kanske rent av lite sladder) Sånt gör mig glad. Jag älskar att träffa de människor som jag delar värderingar med.
Jag fattar inte heller var dessa snart fyra månader av år 2015 tagit vägen. Det var ju jul just precis????
Eftersom det inte går att bromsa tiden kanske jag måste inse att det är jag själv som måste bromsas.
Kanske ska jag göra som några ungtuppar från i fjor, bara sätta mig i solen, koppla av och bara njuta. 
Så får det bli....så snart solen återvänder.
Go´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar