lördag 19 augusti 2017

varför inte.........




Vackert hotell som vi gärna återvänder till.
Vore underbart att än en gång få besöka detta underbara hotell.


Kan tänka mig att vakna upp i ett av hotellets fina rum. Känna mig lat och lite dåsig av sol och värme, men veta att ingen aktivitet förväntas av mig.

Bara ta sig ner till hotellfrukosten  som i och för sig kräver en hel del. Här gäller det att förstå att ögat kan mer än magen. Jag skulle lätt kunna klara mig på bröd och pålägg. Här fanns allt.


Att visa bilder på frukostdukningen skulle ta enorm tid och plats. Det fanns allt som tänkas kan. 

Rader av pålägg, flingor, yoghurt, grönsaker fanns att tillgå. Bara att plocka åt sig.


Självklart  massor av  fräsch färsk frukt att tillgå.
Det var bara att välja hur nyttig man vill vara.


Om man inte ens orkade eller ville gå mindre än 100m till havet kunde man alltid gå till poolområdet ute eller inomhus. 



Den vackra entrén lockar till fler besök.
Hit vill vi åka igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar