lördag 27 januari 2018

det gick som en dans


Jag är nog ganska nöjd med dagen så här långt.
Morgonpromenad med hundarna innan tvättstugan fick sitt. Så var det ridning för Elin och Daddy. Jo nu får de klara sig själv men ändå. Så blev det en stund med "idiotpusslet" som jag stundtals inte alls förstår mig på. På tal om pussel så fick jag idag ett pussel som givaren kanske tyckte mer passade min kunskap. Pusslet är på 48 bitar och avsett från 4 år!?
Men det var ju i 3D



 Nya pusslet klarade jag av i ett nafs. Sen stack jag ut på en cykeltur med hunden innan jag körde in till byn för lite shopping.
Eftersom jag bränt en hel del kalorier på dagens alla aktiviteter köpte jag hem vars ett nygräddat varmt wienerbröd till mannen och mig själv.





Wienerbrödet är uppätet och jag känner mig just nu lite onyttig. Måste kanske göra något nyttigt, eller så väntar jag till det gått över och så fortsätter jag att slappa lite till innan dagen blir till kväll och jag dråsar ner i soffan framför ännu ett urtrist TV program.
Men den som väntar på något gott....ikväll sänder TV en film jag inte vill missa, LIDA.
Vi kanske hörs i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar