fredag 19 januari 2018

härliga fredag






En del njuter mer av att det är fredag än andra.
Så här såg Agnes ut vid tio-tiden på förmiddagen idag. En power nap inklämd i soffhörnet hör visst till en av många favoritplatser och ställningar denna katt har. Hon är underbart snäll och sällskaplig men också lat, kräsen och faktiskt ganska bestämd i sina åsikter.

Själv är jag numera inget större fan av fredagar eller helger för den delen. Vet inte varför men tjusningen är borta. 
Idag ägnar jag mig åt matlagning (levergryta), tvättstugan ska ha besök av mig, bakning, pussel, korsord, hundpromenad, lite gamla TV-repriser och så toppar jag med släktforskning.
Ja, vad ska man mer hinna med?



Klockakn 14 såg det ut så här i soffan!
Ganska likt förra gången jag tittade. Har hon alls rört på sig? Trots slammer och rörelser i huset, från både djur och människor verkar hon helt oberörd. Tänk om man hade den förmågan.

Vi hörs kanske senare.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar