lördag 4 april 2020

kris nu......





Upptäckte i går att min tandkräm började ta slut. Inte fler tuber i lager. Nu var det kris, rent av panik.
Blev tvungen bege mig till affären idag, trots rekommendationer. Ni som känner mig väl förstår varför.

För att pigga upp lite i det dystra blev det även lite fler blommor.


Tulpaner är som flera av er vet mina älsklingsblommor, och sådana finns redan i två buketter här hemma.


Dagens bukett blev ett fång rosor, gula i dessa påsktider tyckte jag skulle passa fint.



Ännu ett påskris blev det också. Man får ju fira påsk trots ensamheten. Bara att gilla läget. Snart kanske vi kan se tillbaka på den här tiden och med förhopningsvis en lärdom i ryggsäcken.

Det är idag ett fint vårväder så mycket troligt är att mannen och jag tar en lite promenad i närområdet senare i eftermiddag. Kanske, kanske inte, vi får se.

Jag vill önska er alla där ute en fin helg och va rädd om er. Följ rekomendationer och uppmaningar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar