söndag 26 april 2020

livet......




" livet är ett engångserbjudande - använd det väl!
Ja, det är ett citat som jag lånat men som gäller för oss alla. Viktigt at tänka, på inte minst i dessa Coronatider.

Denna söndag blir det tävlingar på Jägersro. Heman Cross startar där men med inte världens toppchans.
Jag stannar hemma eftersom det inte tillåts att publik och ägare befinner sig på banområdet.

Nämnas kan, jag har sovit hyffsat bra (och gott) den gångna natten. Det märks av nu på morgonen. Piggar och gladare känner jag mig idag.Redo för dagen med andra ord.

Har, av en vän, fått en utmaning att publicera bild med text associerat till en färg, under ett antal dagar. Så länge jag bara kan! Får väl se hur det blir med den saken. 
Utmaningen tar jag mig an nästa vecka.

Ha en fin söndag.

Håll avstånd!  Håll ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar