lördag 25 april 2020

the Muppet show







"I Saudiarabien är det förbjudet att importera fillmer med Mupparna"
Jo, det är en av alla de konstiga lagar som finns i världen.
Länge sen jag såg något med Mupparna, men jag tycker mig minnas att de var ganska så roande. Särskilt Miss Piggy om jag minns rätt.
Annan serie som jag uppskattar är "Skenet bedrar", den har jag däremot sett många, ja rent av massor av gånger. Senast idag.

Det är väl nästan det enda jag gjort idag. Bakat lite vetebullar blev det i morse men sen ingenting, Lite huvudvärk som krävt medicinering och vila och som nu sakta men säkert tycks ge med sig.

Det kommer nog att bli en fin lördagkväll med sång och musik på TV. Gillar ju både "stjärnornas stjärna" och "Så mycket bättre".

Fin lördag och helg på er alla.

Håll avstånd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar