torsdag 2 april 2020

Städ och bak







Uppe med tuppen idag. 
Mannen och jag for till affär klockan sju i morse. Det sägs ju att det är bästa tiden för oss 70+ att vistas där. Vet inte riktig det?? Ganska mycket kunder och endast EN kassa öppen = långa slingrande köer. Hur tänkte man här då??

Sen har det gått av bara farten.
väl hemma satte jag igång med bak av lite frallor till elva fikat.


Så länge sen jag bakade någon formav matbröd. det var ganska kul Gör jag nog om en dag.



Resultatet blev jag nöjd med. Men nu gäller det att någon vill ha för frysen är inte att tänka på.

Mannen och jag har också hunnit med att både dammsuga och tvätta alla golv. Ganska bra jobbat om du frågar mig.

Nu är det så rent och fräscht i vårt hem att inte Corona vill ta sig in hit, om det nu är så det kan gå till. Det gäller att " Mota "Corona" i grind" som ordspråket säger.

Nu ska mannen och jag slappa resten av dagen...
Vad ni gör får ni väl avgöra själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar