torsdag 1 december 2022

mörka december


Så är December månad här.
Mörkt, tungt och lite dystert. Det enda positiva är väl att det inom kort sakta men säkert går mot ljusare tider. Vi får hoppas på att ljuset snart återvänder.
Enligt min nya klocka har jag sovit bra under natten och det är väl så jag själv också upplever det.
Känns skönt att vakna och känna sig utsövd.

Även idag har det blivit lite shoping. Tänk att det alltid blir så mycket mer än tänkt när jag tar mig in i en affär. Vi är ju inne i det glödgade vinets tid så lite glögg finns nu att tillgå hos oss.

Vi har skrapat första luckan i vår Triss-advent men naturligtvis ingen vinst.


Nåja, det finns ju många chanser kvar.
Detta är allt för idag. Mitt blogghumör är nog inte på topp just idag. 
Hörs nog en annan dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar