onsdag 30 november 2022

gråmulet och trist. Nu lämnar vi November.
Så här ser mitt skafferiskåp ut just nu.....


Här behövs en upprensning.
Har inte en aning om vad som döljer sig bakom de första och mest synliga paketen.
Tror jag måste sätta igång med detta i eftermiddag eller kanske i morgon eller kanske någon annan dag. Det sista lät mer troligt.
Medan jag gör mig beredd sätter jag mig en stund, vid köksbordet med ett korsord medan jag tittar lite på en av mina många hyacinter



Jag älskar verkligen hyacinter. Inte bara Hyacinth från "skenet bedrar".
När jag tänker efter kanske jag går upp och plockar undan pusslet som blev klart igår...



eller så skiter jag i alltihop och tar en gofika framför TV:n.

Får väl se vad det blir.

1 kommentar:

  1. Kanske dax rensa upp och sen inte fylla på förrådet genast igen
    Martin

    SvaraRadera