lördag 28 januari 2017

idag vill jag grilla



Ett underbart väder kan vi njuta av idag, här hos oss i vart fall. Solen skiner, det är vindstilla och jag skulle tro det är ca 6 plusgrader. Det är verkligen inte illa så här i slutet av januari även om man befinner sig  i Skåne.

Jag har inte varit ute så mycket idag men mannen har varit iväg på två hundpromenader med Frank och en med Charley. Inte lika långa som vi annars tar, men ändå.

Idag skulle det passa utmärkt med årets första grillat på utegrillen. Skulle kunna tänka mig leta reda på den här gamla, sen länge sedan, kasserade grillen och slänga på några korvar och bara njuta....

Nu blir det tyvärr inte så, men det blir en trevlig dag ändå.
Vi får besök idag och det kommer väl att serveras något ätbart till gästerna. Hoppas jag i vart fall.


Ut och njut av det fina vädret.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar