lördag 21 januari 2017

jag är på väg ut ur mig själv



Denna lördag börjar gå mot sitt slut.  Jag pinas åter igen av huvudvärk. Värken sitter som en stålhjälm över tinningar, pannan, nacken och ner mot skuldrorna. Börjar bli van men det känns dock inte ok. Känns som jag är på något vis utanför mig själv, om ni kan förstå hur jag menar. Jag har legat någon timma på soffan framför Tv i eftermiddag och som ett brev på posten var värken där. Jag är inte så sugen på att lägga mig, huvudvärken kommer nästan uteslutande när jag legat. Tycker faktiskt lite synd om mig själv idag.
Jag försöker sköta mig med att både äta och framför allt dricka ordentligt men tydligen är det inte tillräckligt. Nä, nu ska jag inte gnälla mer utan bara önska er alla där ute en härlig lördagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar