fredag 8 april 2022

aprilväder

Ett riktigt aprilväder denna fredag!
Först på morgonen när jag klev upp såg himlen ut så här.......



Svart himmel, sen blev det sol, sen blev det regn, sen blev det hagel, sen blev det snö och nu är det sol igen. Ett riktigt aprilväder.

Mannen stack hemifrån tidigt idag. Först iväg till sonen och hämtade upp deras jycke som ska va hos oss i en hel vecka..... hur det ska gå har jag ingen aning om. Bara att hoppas på det bästa.
Sen stallet och träning som vanligt. Allt har ju sin tid och först går djuren.

Själv har jag fördrivit tiden med lite serier på TV. Dock har jag inte bara varit slö. Jag har också städat kylen, behövdes verkligen. Nu vet jag inte vad jag väntar och hoppas på, men det blir nog inget påfrestande. 
Lite av en deppardag idag kan jag tycka. Undrar lite vad jag hoppas på. Jo, en storvinst förstås. Det hoppas väl alla, eller de flesta på men i väntan på den får jag väl vara nöjd med vad jag har.
Ja, storvinsten är också svaret på vad jag väntar på.

Jag tror jag tar ett avsnitt till.........

Förresten, Anna du är superduktig på att gissa bildgåtan. Visst var det mitt nya ouppackade torkställ för trädgården. Du vann även denna gång.
Ditt fina pris blir alla mina begagnade klädnypor. Är inte det ett fint pris så säg. De som sett och varit med om så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar