onsdag 20 april 2022

underbar vårdag.....





Medan fåglarna högljutt kvittrar torkar min tvätt på den nya torkställningen.
Torkställningen invigd idag och vad kunde väl bli bättre.
Lite (med betoning på lite) plock i trädgården  har det också blivit. Lite lökväxter som gjort sitt inomhus har nu fått flytta ut. Även en liten En fick komma ut till friheten. Hoppas de ska trivas.

Trivdes gjorde jag när jag kunde sätta mig och lapa sol med sällskap av både bok, frukt och så naturligtvis vatten.
Nu väntar många härliga dagar. 



Det är så mycket som behöver göras men just nu väntar en stund med pussel och sen håller nog mannen och jag kväll.

Jo så var det ju det där med vinnaren av förra bildgåtan. Visst var det ett förstoringsglas med belysning.
Först att gissa rätt blev MARTIN.... stort grattis.
Din fina vinst blir ett försenat påskägg som du kan fylla nästa år. Vinsten hämtas ut senas lördag 07.00.

Nu dröjer det nog ett tag innan det blir ny bildgåta. Ha tålamod, den kommer (kankse)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar