lördag 12 oktober 2024

Solig lördag och tävling



Det blev en solig morgon idag. Mannen tog med sig svärdottern och stack till tävlingar på klampenborg i Danmark. Nu gäller det att hålla tummarna.
Nu är de på plats.

Att det är sockerfria dagen idag märks inte här i vart fall. Plättar med både sylt och socker, lite smågodis och en söt kopp o`boy. Det här är inte bra. Skärpning!


Ibland funderar jag på att jag kanske skulle köpa mig en liten bil. Friheten!!
Men så tänker jag ett varv till. Inte vill jag fara runt med en bil längre. Det finns ju kollektivtrafik för både korta och långa resor. Sen är det ju det där med parkering. Vi har ju garage men där rymms ju bara en bil som mest. Trångt och litet så där vill jag inte ratta en bil ut och in. Nä, det blir ingen bil för min del. 

Bilden är inte från vårt garage men vårt liksom detta passar nog bättre till cykel än bil.


Nu räcker det för idag. Ni får ha en härlig dag där ni befinner er.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar