tisdag 15 oktober 2024

sov gott



Nu har Guldkatten hittat en ny sovplats. Det är nu tvättkorgen i tvättstugan som gäller tillfälligtvis. Nära köket och nära kattmaten. Här kan han hålla koll på allt som händer av intresse. Typ när det är fika dags och eventuellt bjuds på grädde.


Det är ju också både varmt och mjukt

Idag ska det visst tvättas händer i båd tid och otid. Internationella dagen för tvätta händer är det idag. Ja, jag blir egentligen inte förvånad. Det finns dagar för nästan allt.

Min dag idag går till att försöka få igån två gamla surfplattor och en ännu äldre laptop.
En av surfplattorna går nu hjälpligt med det ser betydligt värre ut för de andra två . Får bli återvinningen.

Tidigt i morse fick jag så äntligen klart mitt 2000 bitars pussel.
Ett härligt pussel men som har varit aningen marigt att få till. Men skam den som ger sig. Nu är det klart. Nu blir det till att leta eftr ett nytt.

Hur som så ska jag nu ge mig ut på en kort promenad. Gör ni så också om ni har möjlighet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar