tisdag 15 juli 2014

Utanför mitt fönster faller regn



Det är semester. Då regnar det ju naturligtvis. Nu gör det inte så mycket för egen del, vi har mysiga aktiviteter att göra ändå men jag tycker lite synd om de som just har börjat sin semester och som längtat ett helt år efter lite sol och ledighet.

Själv känner jag mig lugn och avslappnad när jag kan sitta här inne och pyssla med det jag mest av allt gillar.
Arbeta lite vid datorn, lyssna på någon härlig bok och så bara slappa.

Då är det semester!

Tror visst att vår hästskötare, och hästen också för den delen, gått in i något som liknar avslappningstadie om man får döma av bilden från tävlingsdagen på Klampenborg i lördags.
Båda skrider sakta fram med nedsänkt huvud.  Ett lugn vilar över dem båda.

Kanske skulle hästen kopplat på gnistan lite inför starten.
Skärpning nästa start, Boss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar