tisdag 24 september 2019

3 månader till julafton




Att det endast är tre månaer till julafton får mig att känna mig aningn stressad. Inte för att det rör sig mot jul och allt vad det nu innebär, utan mer för att jag liksom inte hinner fånga tiden.

Att jag gillar shoppa är väl ingen överraskning. Gärna över nätet.
Paket är ju alltid kul att få. Särskilt om innehållet är okänt. Därför bestämde jag mig för att ta en prenumeration på "kökets box".


Paketet innehåller sortiment att använda i köket. Både ätliga och icke ätliga. En del gillar man andra är man kanske mindre förtjust i, men det är verkligen en kul och spännande låda att öppna.
I går kom min första låda.
En del av innehållet ser ni här...


Jag är nöjd.
Gillar ju att exprimentera och testa nytt så det här ska bli kul.

Men.........varför köpte jag TVÅ lådor???


Alla lådor är ju identiska.
Ibland blir det bara inte som det skulle.

Nää, nu måste jag fara iväg. Det är ju föreningsdag idag. 
Om ni vill och orkar kan ni ju kika in på bloggen i morgon.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar