söndag 22 september 2019

tidig söndagmorgon



 Pusslet är färdigt. Efter endast 12 dagar står nu detta JvH pussel klart. Så kul med pussel.
Sent i går kväll var det klart.


Nu väntar nya pussel- utmaningar.
På tur står detta söta pussel som min svärdotter kom och gav mig en kväll förra vecka . Tack snälla svärdotter. Fick föresten mer än ett, men även om jag gillar att lägga pussel så klarar jag bara ett åt gången.


Nu bli det detta pussel.
Svåra färger som gör det till en utmaning. Gillar utmaningar, så det ska bli kul.
Att skifta mellan olika tekniker är spännande.
Att lägga pussel håller hjärnan igång samtidigt som det man bli lugn och avslappnad. Pussel och korsord är min grej.

Nu blir det frukost, sen en tur med jycken, sen trevligheter som jag återkommer till sen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar