tisdag 3 september 2019

intrycksanera




Det är möjligt att jag både är nyfiken och påverkad av allt jag ser omkring mig. Skyltar, flyers, program och vanliga samtal och allt annat också som händer om och kring min person. Detta gör ju att jag ibland (inte så sällan) upplever att min männskliga hårddisk (hjärnan) är full. Resultatet av detta är att jag tappar bort och glömmer sådant som jag borde minnas och ha koll på. Jag är med andra ord i stort behov av att intrycksanera. Hur gör jag nu denna sanering. Ja, det vet jag inte. Tror det har något med självdiciplin att göra. Vad är viktigt för mig!?
Måste bli bättre på detta. Annars tycker jag nog att jag är ganska bra på det mesta (allt efter min egen tolkning)
Medlemsmöte idag så nu måste hjärnan skärpas.
Ha de gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar