onsdag 25 september 2019

kallelse




Nu har den kommit. Kallelsen till min ögonoperation. Om exakt en vecka är det dags. Skönt att det gick så fort att få en tid. Får väl se hur det går eftersom det sker under en vecka som för mig är ganska uppbokad med diverse möten.

Nu tror jag att jag måste försöka mig på att få städat ur frysen lite. Det här håller inte längre. Kan inte få plats med ens ett packet bacon och det finns inte en möjlighet att få en överblick över vad som döljer sig långt därinne. Nu blir det inte idag men förhoppningsvis innan veckan är slut.

Det är äpplets dag idag men här har vi inga äppleträd så det får bli en bild från vårat Ingatorp.
Borde kanske gjort en äppelkaka eller något sådant idag men det får vänta. Får väl fira äpplets dag en annan dag.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar