torsdag 5 september 2019

fredagen den 13e





Nää, jag vet att det varken är fredag eller den 13e. Men mitt pussel som blev färdigt idag heter så. 
Klart på rekordtid (för min del) började lägga den 11 augusti, alltså klart på mindre än en månad. 
Ett superkul pussel att lägga. Om några dagar börjar jag lägga nytt pussel som står på tur. 

Denna torsdag ska det bli dans på Törringelund. Vår förening är där tillsammans med en massa andra föreningar. Själv har jag valt att inte åka dit. Får kanske säga som ordspråket... " Borta bra men hemma bäst"

Igår stökade jag och mannen undan lite sommarblommor i vår trädgård. Det känns tomt på sina ställen men snart är det ju dags för lite höst/vinter växter. Två stora X-bollar har redan fått flytta in på tomten. Även några små ljung, som snart ska få sällskap av lite annat. Det blir nog bra det här.
Nu blir det morgonpromenad med hunden, sen får vi se. 
Sköt om er.
Om ni vill kan ni titta in på bloggen i morgon. Då är jag kanske här igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar