torsdag 14 november 2019

de´går bra nu........



Känner mig duktig idag. Ut med hunden, frukost, iväg till affären, en maskin tvätt, putsat två fönster i arbetsrummet och så hängt upp nya gardiner. Klockan 09.37, Bra, eller hur? Även en gammal pensionär kan hinna med en hel del.
Som ordspråket säger: "Ensam är stark". Men om sanningen ska fram så hjälpte mannen till med att sätta fast gardinstången. Utan honom vore man inget.....

Nu skulle man kunna tro att det blir mycket gjort idag. Så tror jag dock icke blir fallet. 
Nää, det blir nog pussel, slötitta på något från Netflix eller liknande och kanske kanske några rader i en nyinköpt bok.

Det är visst Ostkakans dag idag. Då kanske det blir  lite ostkaka till kvällen. Vem vet. 

Naturligtvis följde en sådan med hem från affären tidigare i morse. Ostkaka gör jag inte själv. "Varför uppfinna hjulet en gång till" 

Med eller utan ostkaka önskar jag er en trevlig dag.
I morgon finns jag här igen. Gör du?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar