lördag 2 november 2019

inga priser, inga blommor





Det märks att det är höst och vått när det är så ovisst om tävlingarna ska bli av eller inte pga banans beskaffenhet att loppen måste avlysas efter fyra ridna lopp. Ja, idag fick vi inte ens rida om pengarna. Två hästar startanmälda i lopp 5 resp. lopp 7 men efter lopp 4 ställdes tävlingarna in. Naturligtvis ett rätt beslut både för ryttare och hästars säkerhet.

Även här hemma har det regnat med besked. Här har man ju den förmånen att det går att stanna inne och ha det gott.


Här hemma lider jag ju ingen nöd. Har både mat och gofika. Kan göra vad jag vill. Dock är jag så trött på mitt nuvarande pussel att jag skippar att lägga vidare. Det ska ju va kul att pussla och detta pussel är allt annat än kul. Tråkigt och händelsefattigt. Nää, nu tar jag och packar ner och tar fram ett nytt.

i morgon startar en ny orörd vecka då hörs vi kanske igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar