fredag 29 november 2019

nu är det lite deppigt här......



Som jag har längtat efter nya glasögon.
I går var det dags för synundersökning och glasögonutprovning efter min starroperation. Icke sa Nicke, så blev det inte.
Efter operationen har jag varit på två efterkontroller som båda varit bra och visat bra resultat. Men, vad hände. I går var det inte så. Synen försämrad och något stod inte rätt till. Remiss till lasarettet och ögonkliniken va vad det blev. Måste erkänna, det va som ett knytnävsslag i magen.
Känner mig ledsen, deppig och nedstämd.
Nu hoppas jag på en snart tid till lasarettet. Vill inte vänta.

I dag mådde hunden inte riktigt bra. Kräktes i går och inatt. Hängig på morgonen och varken kissade eller bajsade på första, turen vilket han alltid gör.
Känns lite som de gamla symtomenen med magsmärta och eventuellt prostabesvär är tillbaka.

Det är ju bara att gå vidare och hoppas att allt ordnar sig så småningom.

En trevlig hel önskar jag er alla. Va rädd om er så kanske vi hörs snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar