fredag 16 juni 2023

lite regn



Så har vi då äntligen fått lite välbehövligt regn. Men jag ser att solen tittar fram mellan molnen så det blir säkert ännu en vacker och varm dag.

Idag är det ett år sedan Julia tog studenten.....


då såg det ut så här......
Tänkt att hon är så stor nu. Känns både som igår och länge sedan. Hon är så vuxen och klok denna unge. Det var ännu en dag att minnas och ta till minnesbanken att tänka på nu under ålderns höst.

Nu närmar vi oss slutet på arbetsveckan för de som arbetar. Veckorna går fort men dessvärre går ledigheten ännu fortare.
Det blir sommar i city idag för min del. Tänkte mig en liten promenad mellan regndropparna. Det känns och luktar så fint efter regn.
För övrigt ska jag göra det jag är bäst på.....fortsätta lata mig i soffan eller solstolen, allt beroende på vädret, tillsammans med en bra bok.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar