söndag 11 juni 2023

uppåt väggarna



Tror jag 
 kan gilla den friska  vinden, som sveper förbi . Annars hade det nog blivit för mycket av värmen. Det blir verkligen inte mycket gjort, varken utomhus eller inne.
Slöa är väl rätta ordet för rådande tillstånd.
Dock har mannen arbetat uppåt väggarna idag. Han har varit i stället för en snickare och hjälpt Martin sätta upp en mörkläggningsrullgardin. Ska det verkligen behövas. Inte är det väl särskilt varken ljust eller varmt nu??
Men inte mig emot. Jag blev bjuden på en supergod pizza. Kanske en av de godaste jag ätit på mycket länge. 
Nu är vi åter hemma och snart slänger jag mig i TV-soffan och inväntar en power nap. Den lär nog inte vänta på sig så länge.
Tvätten är torr så den ska jag först plocka in, sen är det klart.

igår var det grillat och sen spelkväll med grannarna. Maten blev bra och omtyckt även om det bara var lite korv. Spelet vanns ett av mannen och ett av mig. Bra, eller hur.

Önskar en alla en härlig fortsättning på söndagen och helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar