onsdag 21 juni 2023

huvudvärk

J

Jag är säker på att det blir åska! Vaknade 04.00 av huvudvärk. Vid 04.30 insåg jag att det var lika bra att kliva upp och ta lite värktabletter om inte hela dagen ska bli förstörd. Det är ju tävlingar på Jägersro idag och vår nyaste pålle i flocken, Isaynomore, ska tävla för första gången på Jägersro och på dirttrackbana. Ska bli spännande men nervörst.



Äntligen, igår fick jag klart detta pussel. Motivet blev trevligt men det var både svårare och tråkigare att lägga än jag trott när jag tog mig an detta. Men, nu är det klart och jag kan lägga det till handlingarna.

Sommarsolståndet infaller idag. Det betyder att det är årets längsta dag. Därefter vet vi alla hur det går. Nu gäller det dock att njuta av den vackra tid vi befinner oss mitt upp i. Inte mycket kan slå en svensk sommar när den är som bäst.
Tyvärr för min del kommer just denna dag att innehåll en del åska.

Nu ska jag ta lite mer att dricka och så är det bara att invänta att värken släpper. Ha en fin dag ni alla därute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar