torsdag 15 juni 2023

frukost på byn




Denna dag inleddes med frkoust utanför hemmet. Inte mycket till frukost kanske ni tycker men idag fick det bli så här. Denna fika intogs på Centrum konditoriet i Skurup i väntan på mitt läkarbesök.
Det var dags för den årliga besiktningen idag. Jag befanns frisk och mestadels utan allvarligare skavanker. Det blev med andra ord ok i rumpan. Det är jag så glad över, men gladast är jag över att mannen som också och samtidigt var på sitt läkarbesök men i en annan kommun nu blev helt friskförklarad från sin cancer. Det är verkligen något att fira. Fira ska vi göra med härlig wienerlängd från kondis.
Nu har jag lite huvudvärk så det blir en värktablett och så en stund på soffan. Det är väl spänningarna som släpper nu. Med detta resultat kan det vara värt med lite huvudvärk.

Vi kanske hörs i morgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar