onsdag 6 september 2023

tillbaka



Nu har jag varit borta från bloggen några dagar. Ibland kräver livet uppmärksamhet på annat håll. Jag får väl försöka uppdatera mitt livs innehåll de senaste dagarna.

I lördags var det dags förlilla Penny att flytta..........


Hennes hemaadress är numera någonstans utanför Hörby. Stora fina hagar väntade henne och vi hoppas att hennes nya liv som avelssto och mamma ska passa henne fint. Vi önskar lycka till.

Söndagen var det tävlingar på Klampenborg. Isaynomore startade i ett stort 15 hästars fält och gjorde ett mycket bra lopp enligt mig men slutade tyvärr precis utanför pengar denna gång.


Det är bara att ta nya tag och komma igen. Nästa start är ännu inte bestämd men det blir väl ganska snart. Isaynomore är en snäll och trevlig häst men en del finslipning finns att göra på när det kommer till tävling. 

Höstens tur till Ullared gick av stapeln i måndags. Vi hade en tursam dag med lite folk och ingen trängsel. Soom vanligt blev det mycket fika och trots att jag inte skulle handla blev det ändå handlat en del. 
Jag såg (och provade) ett par urläckra skor som jag gärna hade satt i min garderop.


Kanske inte som snyggast till mjukisbyxor och sockor.


Det blev inget köp men oj så jag vill ha. Kankse kan det bli några snygga klackskor nästa gång. Jag gillar klackskor.

Nu är det redan onsdag och det ska bli en lugn dag har jag bestämt.

Ta det lugnt ni också

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar