lördag 21 april 2012

gammal kärlek rostar visst aldrig



Så var det då lördag, ja äntligen lördag som jag har längtat. Men var blev den av, jag minns att den var här i morse och i förmiddags, sen åkte vi hem till några vänner på fika och en massa snack. När vi sen i eftermiddags åter var här hemma  var det dags att ställa iordning lite middag och fixa med lite småplock och då var det mesta av lördagen redan borta. Man bara undrar....var tod den vägen??

Lite har vi ändå hunnit med, förutom att köra in till byn och handla en hel del sånt som vi egentligen inte behövde har vi plockat lite i trädgården,  jag har tvättat några maskiner tvätt, strukit ett mindre tvättberg, myst lite med hönsen och så har det blivit lite lite arbete vid datorn.

En annan sak jag hunnit med att göra idag berättar jag om en annan gång. Så mycket kan jag säja att det handlar om en mycket lång kärlek som aldrig tycks dö ut helt. Den kan väl mer beskrivas som ett beroende som åter flammat upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar