söndag 29 april 2012

Nu åker skitet tillbaka



Kankske är det någon som minns mitt inlägg om det värdelösa modemet som bara trilskades och inte ville fungera.
Nu har ett sprillans nytt modem,4G, anlänt och är installerat efter konstens alla regler. Installationen gick utan problem och allt borde vara till belåtenhet och ordningen återställd om det nu inte var för att det satans modemet likväl inte fungerar. Det finns inte tillräckligt med signal........ Hur förbannad tror ni jag är nu på en skal 1-100, ja jag kan lova det har passerat övre gräns.
Nu skall alla komponenter plockas ner i sin orginalförpackning och skickas till baka.  Undrar hur det kom sig att jag inte som jag brukar, kastade all orginalförpackning. Kände jag tro på mej att detta skitet inte kommer att funka?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar