fredag 13 april 2012

Så länge sen det började


Satt igår och arbetade lite med mina bilder och foto, främst de från förr med lite nostalgikänsla. Kom  fram till gruppen hästar som jag i sanningens namn haft en hel del genom åren. Här stannade jag länge och minnena började ta form och så småningom vällde de fram.
Tänk så mycket jag hunnit med bara vad det gäller hästar. Jag har hunnit med att föda upp en del hästar också genom åren även om det bara var och är på hobby nivå. Min första uppfödning var en liten trevlig korsning fullblod/New Forest, brun till färgen, utan tecken och D-ponny till storlek. Han fick namnet Avocado
Han var hingst under hela tiden hos oss, ca fem år. Reds in hos oss och tror också att han blev inkörd.
Har för övrigt inte så speciellt många minnen från denna häst, han såldes till Kävlinge vill jag minnas för att där verka som ridponny efter kastrering.
Har tyvärr inte någon bild på honom ..........

(häst nr 1 i min lilla presentation )






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar