söndag 5 februari 2012

Badet som inte blev av

Nu skulle jag enligt alla mina planer glida ner i ett riktigt hett skummande bad i vårat mysiga bubbelkar.
Radion, som finns ibyggd i karet, sätts på någon kanal med lite härlig mysig musik eller kanske skulle jag ta med en av mina otaliga ljudböcker och ligga där i det heta bubblande badet och lyssna till en hemskt och ryslig deckare och fundera över vem är det som är gärningsmannen eller kvinnan för delen samtidigt som jag smaskar på en pralin som sköljs ned med ett glas vin, ja faktiskt jag har bestämt mej för ett glas vin denna kalla kväll.
Alla sysslor för dagen är slutförda nu gäller lite kvalitetes tid för denna bondmora ( läs bonde inte Bond som i James Bond )
Nu vet vi ju alla att det inte alltid blir som man tänkt eller önskar.......Något har hänt med varmvattnet!!!!!! Det finns inte varmvatten så det räcker att tvätta katten med.
Så här sitter jag nu framför datorn och åtminstånde tittar på en bild över badkaret och drömmer om hur det kunde blivit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar