söndag 12 februari 2012

Inget att vara glad över

Vädret här på vår horisont alltså
Utanför vårt fönster faller snön, i små tunna blöta flingor som kallt biter sig fast i kinden och gör det högst otrevligt att visstas ute.
Nu finns det ju så mycket annat att vara glad över t ex att jag nyss hämtat in tvätt från torktumlaren och att jag hämtat ut ännu en maskin färdigtvättad tvätt som nu rullar runt i tumlaren.
Glad är jag också över att jag har en dag som helt saknar inteckning, bara min egen. Då blir det mycket tid framför datorn, det finns än lite foto som skall redigeras och katalogiseras.
Glad för att jag snart skall bege mej in i gästrummet, lägga mej på soffan, sätta på min lyssnarbok cd 3 och lyssna på Tomas Bolmes uppläsning av denna spännande bok.
Men kanske mest glad är jag för ett underbart gott DUBBELNOUGAT

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar