tisdag 7 februari 2012

Synd om mej..............

Värk i vänster axel som bara ökar i intensitet. Har ingen aning om vad som är fel eller hur det uppstått, men ett vet jag….att det gör förbaskat ont.
Denna svensson eller rättare Gustafsson sitter nu på sitt kontor och försöker göra så lite som möjligt samtidigt som jag tycker oerhört synd om mej själv och båda sakerna tycker jag att jag klarar ganska bra. Hur skall jag nu få min käre sambo att förstå och inse att någon kvällsmat eller kvällsfika kan nog inte jag åstadkomma utan uppgiften får hamna hos honom. För min del tror jag det bästa blir att ligga still på soffan och käka något gott som naturligtvis sambon lagat till, slötitta på TV, låta sambon hämta vätska och kanske någon värktablett allt medan jag ligger still och väntar på att smärtan skall avta.  Idag och ikväll måste han ha förståelse för att jag är oförmögen att göra någonting, en skadad axel är verkligen inte någon bagatell………..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar