onsdag 8 februari 2012

Bubbelbad och slappa med en bra bok



Ledig dag idag vilket inte alltid betyder just ledig men har varit så idag.
Lite mindre hushållsbestyr har jag väl  orkat med idag men det är i sanning inte så värst många. Nä, jag har verkligen tagit tillfället iakt att njuta av denna lediga dag på mitt eget vis.
Ett långt avkopplande bad med musik från radion och en härlig kopp te bredvid.

Två rejäla stora bitar av en supergod choklad/drömrulltårta har jag skurit upp, dessa skall jag nu njuta av  tillsammans med ännu en god kopp te och lyssna till ljudboken " I djävulens sällskap " , en kriminalroman av Peter Robinson och uppläst av Tomas Bolme.

Tomas Bolme är en bra uppläsare som verkligen fångar läsarna.
Jag luta mej tillbaka njuter av gott fika och Tomas Bolmes fångande röst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar