onsdag 29 februari 2012

Ranelid och melodifestivalen


Ranelid i melodifestivalen är kanske inte rätta forumet. Men nu har ju faktiskt svenska folket röstat och då är det väl så ”vi” tycker. Min personliga uppfattning är nog ändå att han inte har sin karriär just där.  Låten var väl inte en av mina favoriter även om det var flera eller rätt många som delade det omdömet från mej.
Läste häromdagen i en kvällstidning att Björn Ranelid eventuellt inte kommer att delta i finalen???
Jag kan förstå att Ranelid inte känner sig uppskattad och nog tycker jag att det i vissa fall är mobbing som pågår om det är sant vad vi läser i kvälls och skvallerpress.
Nu hoppas jag ju att han finns med i startfältet när det är final. Det vore ju tråkigt även för sångerskan Sara Li, bandet och låtskrivare om de inte fick möjlighet att delta.  Vem vill framöver rösta om det är osäkert om vinnande artist inte kan eller vågar starta i finalen på grund av spott och spe från konkurrenterna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar