söndag 11 maj 2014

Söndag och vilodag


Efter en trevlig kväll på Skivarps byakrog med god mat och trevligt sällskap har det nu blivit söndag och vilodag.




Maten på byakrogen gör det värt ett besök. Rikliga portioner av god mat.
Planka och schnitsel bestämde vi oss för igår. Alla nöjda. 

Gott som vanligt. Vi återkommer.





Har bestämt mig för att göra så lite det bara går idag. Trots detta har jag ändå hunnit med några sysslor så här långt.
Funderar lite över vad jag tycker om gårdagens schlagerfestival. Inte tal om utan att vinnaren verkligen kunde sjunga. Vilken röst. Helt betagen.
Det fanns ju några fler låtar som stack ut, vår egen Sanna är ett exempel. Hon har ju också en helt magisk röst.

Nåja, nu är schlagerspektaklet slut för i år.

Nu tittar solen fram så jag tänker ta och bege mig ut en stund.
Får väl titta till vår lilla kyckling som kläcktes tidigt i morse. En enda kyckling så här långt. Kanske blir det fler kanske inte. Vi får väl vänta och se.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar