torsdag 15 maj 2014

Fortsätter letandet


Jag fortsätter letandet bland mina foto och bilder. Vad jag letar efter vet jag däremot inte. Bara letar. Sånt är jag bra på. Att planlöst söka igenom mina gömmor hör kanske till mina favorit sysslor när jag har en ledig stund. Numera på ålderns höst så TAR jag mig tid.

Hittade idag en mindre bra bild på en fantastiskt bra katt. Katten Gustaf som tyvärr inte finns med oss längre. Allt fint har ju som bekant ett slut.
Han lämnade oss och sin kattfamilj som liten kattunge för att flytta till ett hem där han verkligen var älskad. Bättre kan inget djur få det.

Han hade ett bra och långt liv och var något av en gentleman. Visst, han kände till sitt värde. Det var inte någon tvekan om detta. En finsmakare där endast det bästa dög. Han var underbar.

Vi saknar honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar