lördag 31 maj 2014

En i min menig helt onödig produkt




Jag gillar havregrynsgröt. Havregrynsgröt med blåbär dessutom kan väl aldrig bli fel? 
Jo om den serveras som ett snabb-alternativ där man bara tillsätter lite vatten. Snabb förresten, hur lång tid kan det ta att göra en riktigt god portion havregrynsgröt på spisen? På gammalt traditionellt vis. Inte många minuter, Tio skulle jag gissa. Då får man en riktigt god gröt precis så som just du själv vill ha den. Sen bara tillsätta bär eller frukt efter egen smak.

Kände ändå att jag ville testa denna "nya" produkt. Testet gjorde jag i går men tror inte att de övriga fem portionspåsarna blir tillagade och uppätna. Inte av mig i vart fall.

Kanske kan produkten vara ett hyfsat alternativ till lunchlåda på jobbet....men jag tvivlar starkt. Tyvärr!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar