torsdag 7 januari 2016

jag saknar mina rutiner



Jodå, det gick bra med stadsbornas resa till landet. Välbehållna infann de sig på utsatt tid. Allt enligt regelboken.
Förvisso frågades om de kommit till Norrland, men är man från "stan" kanske man inte är van vid vitt på marken.
Nåväl vi fick en mycket trevlig eftermiddag/kväll tillsammans.
Mat och dryck uppskattades och sällskapet också om jag uppfattade rätt.
I morgon dyker det så upp en till synes helt vanlig torsdag, ingen helgdag eller afton utan bara en helt vanlig torsdag.
Känner mig lite förvirrad, är ju inne i helg-flowet nu och har lite svårt att tänka om. Helt vanligt blir det ju inte för därefter kommer, förvisso en helt vanlig fredag, men sen är det ju helg igen. Sen får det banne mig räcka. Det är både nyttigt och praktiskt med rutiner, åtminstone för mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar