måndag 18 januari 2016

början på veckan





Måndag igen.
Ny arbetsvecka och många börjar redan längta mot nästa helg eller ledighet.
Själv har jag knåpat lite med att ta fram en dålig historia och jag tror bestämt att jag lyckats.
Jag har för många år sedan faktiskt varit ormägare...jo det är faktiskt dagens sanning. Ägare till två helt ofarliga majsormar. Tyvärr rymde den ena, eller ska jag kanske säga att jag blev av med den ena i vårt hus. Oturligt nog var det just som vi var i färd med att flytta.....
Hoppas INTE att nya husägaren hittade ormen (om han/hon nu kanske inte gillade ormar)
Nåja, här kommer historien.......


Det var en gång två ormar som var i öknen. Plötsligt sa den ena:
- Du, är vi giftiga?
-Hur så? sa den andra ormen
- jag bet mig just på tungan.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar