lördag 2 januari 2016

God natt, det har varit en trevlig kväll


Det har varit en kul och trevlig kväll med mysiga vänner.
Tänk så kul att ha vänner som man inte bara kan skratta med utan även åt och dessutom gnabbas med och plåga lite lagom med ens inte alltid rumsrena humor. Såna vänner är just Martin och min alldeles egna Anna. Jo, hon är min och kan inte överlåtas på annan. Fast om jag ska vara ärlig så är väl frågan hur de står ut med att ha just sådana vänner som oss (läs mig).
Men som man säger...kärlek gör ont.

Vem skulle, förutom Anna, komma på att till födelsedagspresent köpa


Jacky chokladpudding......??
ingen skulle jag tro!



Fyra smarriga vaniljhjärtan....
kanske trodde hon att de skulle få smaka? Tji. Vaniljhjärtan bjuds inte bort.





Brylépudding!!! Ja jag säger bara Brulépudding.
Där slog hon huvudet på spiken.

Som om detta inte var nog så var det även en vinst på en av lotterna......60 svenska kronor är också pengar.




Du Anna, du är välkommen så ofta du vill 
(med sådana gåvor)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar