söndag 10 mars 2019

en dag som inte haft så mycket att erbjuda



Regn, storm, hagel  och en gnutta sol, det är vad vädergudarna har erbjudit idag.
Ändå en helt ok dag. 


En mazarinkaka hann jag med att baka i förmiddags innan det blev dags för hundrastgården med Frank. Charlie fick stanna hemmma eftersom det är allt för långt för honom att gå. Frank fick rasta av sig ordentligt vilket han verkligen gillade. Sen fick jag fixat vår skrivare som inte velat samarbeta. 
En liten stund med mitt nya pussel blev det också. Tyvärr måste jag säga att jag inte gillar pusslet. Inte alls. Vill hellre lägga minipussel vilket var otroligt skoj. Nåja jag får väl se hur länge jag står ut innan jag skaffar ett nytt mini.

Kvällen är här och det är väl TV som gäller. Lite farmen och sen mästarnas mästare.
Imorgon är det måndag och då hörs vi kanske igen.
Titta gärna in på bloggen och kolla om det kommit någon historia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar